Θέατρο Πορεία : 2ος κύκλος προβολών μέχρι 15/4, μία παράσταση ανά ημέρα

ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
03.04.2020
Θέατρο Πορεία : 2ος κύκλος προβολών μέχρι 15/4, μία παράσταση ανά ημέρα

Κάθε Μέρα Θέατρο με το Θέατρο Πορεία !

Ανανέωση 15/4 : Ο κύκλος των προβολών του Θεάτρου Πορεία, που ξεκίνησε στις 24/3, ολοκληρώνεται σήμερα με τη Μεγάλη Χίμαιρα, όπως ακριβώς ξεκίνησε. Μέχρι και τις 10 το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης μπορείτε να βρείτε την παράσταση στη σελίδα του θεάτρου, πατώντας στο κουμπί κόκκινου χρώματος "ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ" στα δεξιά.

Το Θέατρο Πορεία, ως μια ελάχιστη έκφραση αλληλεγγύης και ευγνωμοσύνης, θα μοιραστεί μαζί με το ΤΑΣΕΗ (Ταμείο Αλληλοβοήθειας Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών) το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τις δωρεές της σημερινής -τελευταίας- προβολής της παράστασης.

Το Θέατρο Πορεία πρωτοστάτησε στον καταιγισμό των δωρεάν προβολών των ημερών με ποιοτικές προτάσεις, που ξεχώρισαν. Σε όλο αυτό το διάστημα ζήτησε διακριτικά την ενίσχυσή σας. Με την ελπίδα οι αίθουσες των θεάτρων να γεμίσουν ασφυκτικά μετά τη λήξη της καραντίνας. Για να μη μείνει το θέατρο στο σπίτι με το τέλος της κρίσης! 

Τα όσα ακολουθούν για το αρχείο και την ιστορία από την προ ημερών ανακοίνωση. 

"Είμαστε σήμερα στην 11η μέρα προβολών των σημαντικότερων παραστάσεων από το αρχείο του θεάτρου μας. Θα θέλαμε να σταθούμε στη συγκινητική συμμετοχή όλων σ’ αυτό το εγχείρημα στους χαλεπούς αυτούς καιρούς. Τα δεκάδες μηνύματα που λαμβάνουμε καθημερινά, υφαίνουν έναν ιστό εμπιστοσύνης γύρω από τον οποίο θα πλέξουμε τα μελλοντικά μας όνειρα, οι τωρινές δυσκολίες θα είναι η αυριανή μας έμπνευση και συμπόρευση.

Αμέσως μετά το τέλος του πρώτου κύκλου στις 4 Απριλίου, θα προβάλουμε τέσσερις επιπλέον παραστάσεις από το αρχείο μας που παρουσιάζουν ιστορικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον: τη «Φρεναπάτη», τα «Παντρολογήματα», τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» και το «The Man Who». Επίσης, ανταποκρινόμενοι στα δεκάδες αιτήματά σας, θα επαναλάβουμε εκ νέου παραστάσεις, ώστε να μην τις χάσουν όσοι δεν πρόλαβαν ή δεν είχαν πληροφορηθεί εγκαίρως, όπως: «Το Ευχαριστημένο», τις «Τρεις Αδερφές» και τη «Μεγάλη Χίμαρα», που θα κλείσει τον κύκλο αυτών των παραστάσεων την Τετάρτη 15/4.

Επιπρόσθετα, δίνουμε δωρεάν πρόσβαση και στα προσεγμένα προγράμματα των παραστάσεων, τα περισσότερα εκ των οποίων περιέχουν και το κείμενο της παράστασης.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε και πάλι τη θεμελιώδη διαφορά της παρακολούθησης μίας  παράστασης στο θέατρο και στην οθόνη. Η θεατρική τέχνη παίρνει υπόσταση μόνο διά ζώσης και δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε όλη της την έκταση πουθενά αλλού παρά στη σκηνή του θεάτρου, καθώς η αμιγώς κιναισθητική εμπειρία που προσφέρει το θέατρο στον θεατή νοείται μόνο με την αλληλεπίδραση ηθοποιών-κοινού. Ωστόσο, το θέατρο στην παρούσα συγκυρία -έστω διά της οθόνης- μπορεί να παρηγορήσει και κυρίως να θυμίσει την αξία όσων θεωρούσαμε αυτονόητα. Μπορεί επίσης να εμψυχώσει το κοινωνικό σύνολο, που τόση ανάγκη έχει τώρα από ποιοτική ψυχαγωγία. Είμαστε βέβαιοι ότι το τέλος αυτής της παγκόσμιας περιπέτειας θα μας βρει διαφορετικούς, πιο ενωμένους, με μεγαλύτερη συμπόνια και ανθρωπιά, πιο δημιουργικούς ουσιαστικά.

Η βοήθειά σας, όταν θα ανοίξει πάλι το θέατρο Πορεία, θα είναι πολύτιμη. Η δωρεά σας μέσα από το site μας ή η συνδρομή σας, που θα σας κάνει Μέλη, Φίλους, Υποστηρικτές του θεάτρου μας, πέραν των προνομίων που προσφέρει, θα μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε πραγματικότητα το πολύ ενδιαφέρον και εξαιρετικά προσεγμένο πρόγραμμα της χειμερινής περιόδου '20-'21, με τη μεγαλύτερη πάντα φροντίδα στην ποιότητα και τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και μας έχουν καταστήσει την τελευταία δεκαετία σημαντικό πολιτιστικό πόλο της Αθήνας.

Κάθε ημέρα θα είναι διαθέσιμη μία διαφορετική παράσταση από το αρχείο μας. Μέσα από το site μας, στον σύνδεσμο κάθε παράστασης, πατώντας το κόκκινο κουμπί που γράφει "ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ", μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραστάσεις στις ημερομηνίες που έχουν οριστεί. Αναλυτικά ο προγραμματισμός των παραστάσεων έχει ως εξής:

  • Δάφνης και Χλόη, Ταξίδι Αναψυχής βασισμένη στο αρχαίο ελληνικό μυθιστόρημα του Λόγγου και στη μετάφραση του Ρόδη Ρούφου, σε σκηνική σύνθεση και σκηνοθεσία του Cezaris Grauzinis, 2006, Σάββατο 4/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Φρεναπάτη, ελεύθερη διασκευή του έργου L' Illusion comique του Πιερ Κορνέιγ σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2000, Κυριακή 5/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Παντρολογήματα του Νικολάι Γκόγκολ, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2004, Δευτέρα 6/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Ο Αμερικάνικος Βούβαλος  του Ντέιβιντ Μάμετ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2011, Τρίτη 7/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • The Man Who των Πίτερ Μπρουκ και Μαρί-Ελέν Ετιέν, σε σκηνοθεσία Renate Jett, 2005, Τετάρτη 8/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Το Ευχαριστημένο της Μαρίνας Καραγάτση, σε διασκευή από την Έρι Κύργια και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2018, Πέμπτη 9/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Ύψωμα 731 σε κείμενο και σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, 2019, Παρασκευή 10/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας) 

 

  • Η Αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2017, Σάββατο 11/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Τρεις Αδερφές του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2016, Κυριακή 12/4  (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Οι Τρειςευτυχισμένοι του Εζέν Λαμπίς, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, 2017, Δευτέρα 13/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Μιράντα βασισμένο στην Τρικυμία του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε διασκευή και σκηνοθεσία του Oskaras Korsunovas, 2016, Τρίτη 14/4  (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

 

  • Η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση, σε διασκευή Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2015, Τετάρτη 15/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)"


     Ακολουθεί η άποψή μας για το Ύψωμα 731, που επαναπροβάλλεται στις 10/4. 

Νίκος Πράσσος

Νίκος Πράσσος

Μου είπε η σύζυγος "τα γράφεις που τα γράφεις δεν τα ανεβάζεις και σε καμιά ιστοσελίδα;" Όπερ και εγένετο.  Η τέχνη ισορροπεί τον τεχνοκρατισμό της Πληροφορικής, που σπουδάσαμε και διδάσκουμε. Συναίσθημα και ορθολογισμός ακροβατούν σε ένα ταξίδι με κοινό παρoνομαστή τη γνώση, επαναπλαισιώνοντας τις υπάρξεις μας μέσα σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, μένοντας συνάμα τόσο ίδιος, όπως και οι άνθρωποί του.