Έλλη Μερκούρη: Υπάρχει ελλειπής γνώση όσον αφορά στα ζητήματα αναπηρίας ιδιαίτερα στο πεδίο της τέχνης

Μερκούρη2
15.02.2024
Έλλη Μερκούρη: Υπάρχει ελλειπής γνώση όσον αφορά στα ζητήματα αναπηρίας ιδιαίτερα στο πεδίο της τέχνης

Η Έλλη Μερκούρη σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην παράσταση "Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε" που αποτελείται από κωφούς  και από ακούοντες ηθοποιούς της θεατρικής ομάδας "Τρελά Χρώματα". 

Σκηνοθετείτε και πρωταγωνιστείτε στην θεατρική παράσταση «Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε» του νομπελίστα συγγραφέα Λουίτζι Πιραντέλλο στο Θέατρο Άβατον. Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο θεατρικό έργο;

Μερκούρη4

Στο έργο του Πιραντέλλο, η παράσταση περιλαμβάνει μια επαναλαμβανόμενη αντιστροφή ρόλων, με στόχο να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει την ιδιότητα και τη λειτουργία του ηθοποιού. Έτσι, όλοι γινόμαστε πρωταγωνιστές σε αυτή την αντισυμβατική θεατρική αφήγηση, η οποία αμφισβητεί και καταργεί τους κανόνες κάθε σύμβασης. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στην περίπτωσή μας, η επιλογή του έργου γίνεται, στο μέτρο του δυνατού, με γνώμονα την ισότιμη συμμετοχή των μελών της ομάδας και της συλλογικής προσπάθειας. Η διαχείριση της διπλής ιδιότητας του σκηνοθέτη και του ηθοποιού αποτελεί μια μοναδική πρόκληση, που χαρακτηρίζεται από εγγενείς πολυπλοκότητες. Σε αυτό το έργο, συμβαίνει το εξής παράδοξο: οι ηθοποιοί βρίσκονται επί σκηνής, ερμηνεύουν, αλλά ταυτόχρονα βγαίνουν έξω από τον εαυτό τους για να παρατηρήσουν την εξελισσόμενη δυναμική, τις κινήσεις των συναδέλφων τους και τη συνολική οπτική. Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι εξοντωτική, καθώς απαιτεί παραπάνω ενέργεια από ότι συνήθως, αφού και ο ρυθμός του έργου είναι καταιγιστικός, μοιάζει σαν μια ορμητική εισροή πληροφοριών. Αν συνυπολογίσετε και τη χρήση μιας διαφορετικής γλώσσας, όπως η νοηματική γλώσσα, το νοητικό χάος που προκύπτει γίνεται εμφανές. Ωστόσο, παρ’ όλα αυτά το επίπεδο δυσκολίας έχει ευνοήσει αξιοσημείωτες στιγμές δημιουργικότητας και εφευρετικότητας.

 

Τι θέλετε να πάρει μαζί του ο θεατής βγαίνοντας από την αίθουσα;

Ο Πιραντέλλο προσπάθησε να δώσει έμφαση στην παρασκηνιακή διαδικασία της δημιουργίας μιας θεατρικής παράστασης, διαλύοντας τα όρια των παραδοσιακών θεατρικών συμβάσεων και ψευδαισθήσεων. Στη δική μας παραγωγή, αυτό εκτυλίσσεται στο πλαίσιο μιας συμπεριληπτικής παράστασης. Κατά συνέπεια, η συνεργασία μεταξύ Κωφών και ακουόντων ηθοποιών προτρέπει στη διερεύνηση του ρόλου του σκηνοθέτη και των αποδεκτών παραμέτρων μεταξύ τους. Στόχος είναι να συμπαρασύρει τόσο τους Κωφούς θεατές, όσο και τους ακούοντες να κατανοήσουν ποια μπορεί να είναι τα πλαίσια, μέσα στα οποία μπορεί να ευδοκιμήσει μια τέτοια συνύπαρξη και συνεργασία. Στη δική μας περίπτωση, επειδή έχουμε τον συνδυασμό Κωφών και ακουόντων καλλιτεχνών και μια δίγλωσση θεατρική αφήγηση επί σκηνής, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Μια συναρπαστική πτυχή ξεδιπλώνεται όταν ένα μέρος του κοινού παρακολουθεί παράστασή μας για πρώτη φορά. Η μαγεία έγκειται στο να βλέπεις την έκπληξή τους και την ανακάλυψη στα μάτια τους, καθώς εμπλέκονται με αυτή τη νέα θεατρική γλώσσα που γεννήθηκε από τη συγχώνευση και τον συγκερασμό δύο διαφορετικών γλωσσικών στοιχείων. Κάθε φορά που ο θεατής φεύγει από το θέατρο με ένα χαμόγελο και μια ανακάλυψη είναι η καλύτερη ανταμοιβή για εμάς. Πάνω απ’ όλα, επιθυμούμε ο θεατής να αποκομίσει μια μοναδική εμπειρία, όπου ο κάθε καλλιτέχνης χρησιμοποιεί τα δικά του ξεχωριστά εκφραστικά μέσα.

 

Η παράσταση πραγματοποιείται με την ταυτόχρονη συμμετοχή Κωφών και ακουόντων ηθοποιών. Ποιες είναι οι προκλήσεις μίας τέτοιας παράστασης;

Η Ομάδα αποτελείται τόσο από Κωφούς, όσο και από ακούοντες ηθοποιούς, και σε όλη την καλλιτεχνική της διαδρομή, επιδιώκει σταθερά τη συστηματική ενασχόληση με τη θεατρική δράση. Αυτό περιλαμβάνει την εξερεύνηση νέων κωδικών στην υποκριτική έκφραση, παρουσιάζοντας μια ανανεωμένη οπτική της νοηματικής γλώσσας, τη φωνητική ερμηνεία, τις αρχές του αυτοσχεδιασμού και τις τεχνικές του σωματικού θεάτρου. Με την πάροδο του χρόνου, η Ομάδα είχε το προνόμιο να συνεργαστεί με σημαντικούς πολιτιστικούς φορείς. Το 2023, η Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών τίμησε την ομάδα με τιμητικό έπαινο για την εξαιρετική καλλιτεχνική της προσφορά στα Βραβεία Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών.

 

Το ελληνικό κοινό στηρίζει τέτοιες καλλιτεχνικές πρωτοβουλίες;

Μερκούρη 5

Στις παραστάσεις μας ενσωματώνουμε τη νοηματική γλώσσα παράλληλα με την ομιλουμένη, με αυτό τον τρόπο έχουμε την ευκαιρία να επικοινωνούμε και να απευθυνόμαστε σε ένα ευρύ κοινό. Η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς και αποτελούσε πάντοτε προτεραιότητα να καταφέρουμε να ανεβάσουμε προσβάσιμες παραστάσεις και ευτυχώς ο στόχος αυτός έχει επιτευχθεί. Στις παραστάσεις μας υπάρχει πλέον και υπέρτιτλισμος εδώ και πολύ καιρό. Και παρόλο που τέτοιες υπηρεσίες απαιτούν κατάλληλο εξοπλισμό και εξειδικευμένους επαγγελματίες και κατ’ επέκταση ανάλογο κόστος, δυστυχώς το ευρύ κοινό δεν έχει προς το παρόν τη δυνατότητα να υποστηρίξει αυτές τις προσπάθειες. Το γεγονός αυτό συμβαίνει εξαιτίας της εκτεταμένης έλλειψης γνώσης, όσον αφορά στα ζητήματα αναπηρίας, ιδιαίτερα στο πεδίο της τέχνης. Κάποιοι ίσως θεωρούν ότι δεν τους αφορά ή νομίζουν ότι αν έρθουν στην παράσταση δεν θα είναι σε θέση να αντιληφθούν τι συμβαίνει επί σκηνής. Το φαινόμενο αυτό ισχύει και σε άλλους τομείς. Δεν ασχολούνται με τις έννοιες της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης, σαν να παραμένουν άγνωστοι όροι στο ελληνικό λεξιλόγιο. Ωστόσο, θα ήταν κρίμα να μην αναφέρω τις μοναδικές εμπειρίες που έχουμε βιώσει μαζί με τους καταπληκτικούς θεατές μας! Κάθε παράσταση είναι ξεχωριστή, όπως συμβαίνει σε όλους τους καλλιτέχνες. Ωστόσο, στη περίπτωσή μας, επειδή έχουμε τον συνδυασμό διαφορετικών κόσμων, Κωφών και ακουόντων, αυτό που συμβαίνει μέσα στο θέατρο είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό.

 

Τι θα πρέπει να γίνει προκειμένου να στηρίζονται περισσότερο τέτοιες προσπάθειες;

Αναμφίβολα, έχουν σημειωθεί αξιοσημείωτες πρόοδοι στον τομέα της προσβασιμότητας, αλλά πιστεύω ότι έχουμε ακόμη σημαντική απόσταση να καλύψουμε από αυτή την άποψη. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το Υπουργείο Πολιτισμού έχει χρηματοδοτήσει παραστάσεις της Ομάδας. Ωστόσο, όπως είναι ευρέως αποδεκτό, η οικονομική βοήθεια από μόνη της δεν επαρκεί για θεατρικές παραγωγές, ιδίως αν ληφθεί υπόψη η πρόσφατη αύξηση του κόστους ζωής. Μια ανάλογη θεατρική παραγωγή απαιτεί υποστήριξη και οικονομική βοήθεια στα έξοδα της παραγωγής, αλλά και στα έξοδα που προκύπτουν για την εφαρμογή υπηρεσιών προσβασιμότητας και τη συνεργασία με ειδικούς σε τέτοιου είδους ζητήματα. Κατά συνέπεια, υπάρχει επιτακτική ανάγκη για περαιτέρω υποστήριξη από το κράτος, όσον αφορά την προσβασιμότητα και τα πολιτιστικά θέματα.

 

Πόσο απέχουμε από το να αντιμετωπίζονται καλλιτέχνες ΑμεΑ ως ισότιμοι καλλιτέχνες με όλους τους άλλους.

Είναι προφανές ότι, οι καλλιτέχνες με αναπηρία αντιμετωπίζουν σημαντικά λιγότερες ευκαιρίες απασχόλησης. Σε κάθε κράτος, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι ο πολιτισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την έννοια του σεβασμού, που περιλαμβάνει την ανθρώπινη επικοινωνία. Για να προωθηθεί αυθεντικά μια κουλτούρα ένταξης, είναι επιτακτική ανάγκη μια πιο ισχυρή κρατική δέσμευση για την προώθηση της προσβασιμότητας και του πολιτισμού. Ενώ έχει επιτευχθεί αξιοσημείωτη πρόοδος στον τομέα της προσβασιμότητας, πρέπει να αναγνωρίσω ότι οι πρόοδοι που έχουν επιτευχθεί μέχρι στιγμής δεν είναι ακόμη επαρκείς. Υπάρχει επείγουσα ανάγκη για περαιτέρω υποστήριξη από το κράτος τόσο στον τομέα της προσβασιμότητας, όσο και στον πολιτιστικό τομέα. Η διάθεση πόρων για την ενίσχυση των καλλιτεχνικών ομάδων με αναπηρία θεωρείται υψίστης σημασίας για την αντιμετώπιση αυτών των πολύπλευρων ζητημάτων.

 

Έχετε πει ότι οι εμπειρίες που μπορεί να αποκομίσει κάποιος από αυτή τη συναναστροφή είναι τόσο μοναδικές που είναι δυνατόν να του αλλάξουν τη ζωή. Εσείς τι κερδίσατε από τη συναναστροφή σας με μη ακούοντες ηθοποιούς;

Οι Κωφοί ηθοποιοί χρησιμοποιούν κυρίως τη γλώσσα του σώματος και την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, ενώ οι ακούοντες ηθοποιοί τους βασίζονται στη φωνητική ερμηνεία. Ωστόσο, αυτό που με ενδιέφερε ήταν να αναδείξω τη συναρπαστική αλληλεπίδραση που είναι δυνατόν να συμβεί, όταν οι γλωσσικές διακρίσεις αναμειγνύονται μεταξύ τους, με τους ακούοντες ηθοποιούς να ενσωματώνουν τη νοηματική γλώσσα και τους Κωφούς ηθοποιούς να αναδεικνύουν τις φωνητικές τους ικανότητες. Η απροσδόκητη και εντυπωσιακή χρήση φωνών και ήχων από Κωφούς ερμηνευτές έχει καθηλώσει το κοινό, αψηφώντας τις προκαταλήψεις του. Τελικά, όλοι οι ηθοποιοί, ανεξάρτητα από τις ακουστικές τους ικανότητες, συγκλίνουν σε μια κοινή γλώσσα - τη γλώσσα του θεάτρου και αυτό είναι συγκλονιστικό, όταν συμβαίνει επί σκηνής. Όπως αντιλαμβάνεστε, όλα αυτά τα χρόνια μαζί με τα μέλη της Ομάδας και τους συνεργάτες έχουμε ζήσει καταπληκτικές στιγμές που είναι δύσκολο να περιγραφούν!

 

To έργο «Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε» έχει τις βασικές ιδέες της "(δια)μάχης" του σκηνοθέτη με τους ηθοποιούς του. Εσείς ως σκηνοθέτρια αντιμετωπίζετε αντίστοιχες διαμάχες; Ποιες είναι αυτές;

Μερκούρη6

Σε κάθε παράσταση ο συνδυασμός της δραματουργίας του έργου σε σχέση με τη σκηνική δράση είναι το ζητούμενο που απαιτεί την ενσωμάτωση σε κοινό άξονα όλων των ηθοποιών. Το πιο σημαντικό απ’ όλα θεωρώ ότι πρέπει να είναι ο κάθε καλλιτέχνης να ανακαλύπτει εκ νέου και να ξεπερνάει τα όρια του εαυτού του. Ταυτόχρονα, να πραγματοποιείται η συνύπαρξη και η βαθιά επικοινωνία μεταξύ των καλλιτεχνών. Το γεγονός αυτό δεν είναι εύκολο να συμβεί και ο σκηνοθέτης καλείται να διαχειριστεί και να συνδυάσει πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες μεταξύ τους. Οπωσδήποτε, από την ιδιότητα του σκηνοθέτη εναλλάσσει ο καθένας μας διάφορους ρόλους, όπως του δασκάλου, του παιδαγωγού, του στοχαστή και εμπνευστή ακόμη και του ειρηνοποιού, του ανθρώπου που κατασκευάζει γέφυρες επικοινωνίας και ενώνει τους ανθρώπους. Σίγουρα η συγκεκριμένη ιδιότητα περιλαμβάνει διαφορετικές λειτουργίες, οι οποίες μπορεί να είναι δημιουργικές, αλλά δεν παύουν να ενέχουν τις δυσκολίες τους.

 

Ο Γάλλος νομπελίστας συγγραφέας Αντρέ Ζιντ έχει πει « Δεν μ’αρέσει το θέατρο. Πρέπει να κάνεις υπερβολικά πολλές υποχωρήσεις στο κοινό». Εσείς συμμερίζεστε μία τέτοια άποψη; Aν ναι ποιες υποχωρήσεις καλείστε να κάνετε;

Ο καλλιτέχνης πρέπει να δρα ελεύθερα και ανεμπόδιστα. Οι ηθοποιοί, Κωφοί ή ακούοντες, ερμηνεύουν μια γλώσσα επί σκηνής, που δεν είναι άλλη από τη θεατρική. Το να ενώνεις διαφορετικά γλωσσικά στοιχεία και να τα αποδίδεις σκηνικά είναι ίσως από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που μπορεί να μας αφορά όλους, είτε καλλιτέχνες, είτε θεατές. Έτσι και αλλιώς, η οποιαδήποτε θεατρική αφήγηση οδηγεί τον άνθρωπο σε διαφορετικά μονοπάτια, γιατί μπορεί κάποιος να ανακαλύψει πράγματα για τον εαυτό του ή για τους άλλους, τα οποία ούτε τα φανταζόταν! Υπάρχουν πολλοί λόγοι, τους οποίους θα μπορούσα να απαριθμήσω για την πολύπλοκη λειτουργία του θεάτρου: μπορεί να αφυπνίσει συνειδήσεις και συναισθήματα, τα οποία την εποχή της παγκοσμιοποίησης οδηγούνται στην απόλυτη απενεργοποίησή τους! Μπορεί να ανακαλύψει κανείς την ομορφιά της οποιασδήποτε γλώσσας, είτε προφορικής, είτε νοηματικής, γιατί είναι απολαυστικό το χιούμορ ή η δραματική ένταση που μπορεί να βιώσει ο θεατής στο θέατρο. Τελικά, η θεατρική πράξη αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία, όπου υπάρχει η απόδοση διαφορετικών κόσμων επί σκηνής και αυτοί οι κόσμοι έχουν την ικανότητα να μιλάνε απευθείας στην ψυχή και στην καρδιά του ανθρώπου.

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Δεδομένης της αναταραχής που κυριαρχεί στις ζωές όλων μας, αλλά και του βαθύτατου αντίκτυπου στην επαγγελματική ζωή που προκύπτει από τις πρόσφατες τραυματικές εμπειρίες, το να κάνουμε σχέδια με τον συνηθισμένο τρόπο, μπορεί να φαίνεται κάπως μάταιο. Κατά συνέπεια, προτιμώ να επικεντρωθώ στο παρόν και στην τρέχουσα παραγωγή μας. Ενώ υπάρχουν συνεχείς συζητήσεις, ωστόσο θεωρώ πιο συνετό να περιορίσουμε την προσοχή μας στις άμεσες συνθήκες. Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Πληροφορίες για την παράσταση

H Θεατρική Ομάδα Κωφών «Τρελά Χρώματα», με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζει την παράσταση «Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε» του νομπελίστα συγγραφέα Λουίτζι Πιραντέλλο στο Θέατρο Άβατον από τις 3 Φεβρουαρίου για 16 παραστάσεις.

Το έργο διερευνά τη δυναμική σχέση μεταξύ σκηνοθέτριας-ηθοποιών, αλλά και συνεργατών, προκειμένου να δημιουργηθεί μια συμπεριληπτική παράσταση, επισημαίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τη διαφορετική εκδοχή στη δημιουργία μιας παράστασης με προσβασιμότητα. Τι μπορεί να συμβεί μεταξύ της συνεργασίας Κωφών και ακουόντων ηθοποιών; Ποιος είναι ο ρόλος που διαδραματίζει μια σκηνοθέτρια στην παράσταση; Ποιο είναι το αποδεκτό όριο της ιδιότητας του Διερμηνέως Νοηματικής Γλώσσας στο πλαίσιο ενός καλλιτεχνικού έργου; Η παράσταση πραγματοποιείται με την ταυτόχρονη συμμετοχή Κωφών και ακουόντων ηθοποιών, με τη χρήση του σωματικού θεάτρου, της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και της φωνητικής ερμηνείας, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες τεχνικές που απαιτούνται σε ζητήματα προσβασιμότητας, όπως η συνοδεία Υπέρτιτλων (στα ελληνικά) για λόγους ισότιμης πρόσβασης στο ακουστικό κανάλι επικοινωνίας, αλλά και η παροχή ζωντανής Ακουστικής Περιγραφής που ικανοποιεί την ισότιμη πρόσβαση στο οπτικό κανάλι επικοινωνίας και η οποία θα πραγματοποιηθεί σε κάποιες παραστάσεις.

Ο Πιραντέλλο πειραματίζεται και τοποθετεί την έννοια του «θεάτρου μέσα στο θέατρο», διαπραγματεύοντας το επαναλαμβανόμενο μοτίβο του για τα ρευστά όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας. Στην παράσταση, αυτού του είδους η κατακερμάτιση της θεατρικής ψευδαίσθησης, αναπαρίστανται με τη χρήση διαφορετικών θεατρικών τεχνικών και κωδικών υποκριτικής σε συνδυασμό με άλλες μορφές τέχνης, όπως η παντομίμα, το Visual Vernacular, ο χορός, η χρήση ακροβατικών ή μάσκας στην εναλλαγή ρόλων σε συνδυασμό με σωματικό θέατρο.

Η παράσταση αποτελεί ένα καλλιτεχνικό έργο, το οποίο απευθύνεται τόσο σε Κωφούς, όσο και ακούοντες θεατές.

H Θεατρική Ομάδα Κωφών «Τρελά Χρώματα» δημιουργήθηκε το 2009 και αποτελεί μια σύμπραξη Κωφών και ακουόντων ηθοποιών. Μέσα από μια συστηματική ενασχόληση με την θεατρική δράση, έχει αναδείξει νέους κώδικες στην υποκριτική έκφραση, αξιοποιώντας με ανανεωτική ματιά την νοηματική γλώσσα, παράλληλα με την φωνητική ερμηνεία, τις αρχές του αυτοσχεδιασμού και τις τεχνικές του σωματικού θεάτρου. Το 2023 απονεμήθηκε στην Ομάδα Τιμητικός Έπαινος για την πορεία του καλλιτεχνικού έργου της από την Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών στα Βραβεία Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών. Η Ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της καλλιτεχνικής της πορείας είχε την τιμή να συνεργαστεί με σημαντικούς πολιτιστικούς φορείς. Ενδεικτικά, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, την Αρχαία Ολυμπία, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρούμελης, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (Κ.Θ.Β.Ε), τον Πολιτιστικό Όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς, το Θεσσαλικό Θέατρο, την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος, την Ένωση Κωφών, το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών Ελλάδος, το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Ελλάδος  κ.α. Είναι η πέμπτη φορά που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού.

 

*Με την υποστήριξη του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου - Istituto Italiano di Cultura di Atene

 

*Υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος

 

* Η παράσταση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα και με την οικονομική

υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

 

Ταυτότητα παράστασης:

Συγγραφέας: Λουίτζι Πιραντέλλο

Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές

Διασκευή-Σκηνοθεσία: Έλλη Μερκούρη

Σκηνικό-Κοστούμια: Γεωργία Μπούρδα

Μουσική: Κωστής Βοζίκης

Στίχοι-Μουσική Σύνθεση Ακορντεόν: Άννα Καραγεωργιάδου

Κίνηση: Μάτα Μάρρα

Απόδοση κειμένων στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: Μυρτώ Γκανούρη, Όλγα Δαλέκου

Σύμβουλος φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου

Σχεδιασμός φωτισμών: Τζάνος Μάζης

Eικαστική Σύνθεση Αφίσας: Σοφία Ζάγκα

Γραφιστικά: Μαρία Στεφανή

Φωτογραφίες promo-Βίντεο: Δάφνη Δρακούλη

Υπηρεσίες Προσβασιμότητας: Εμμανουέλα Πατηνιωτάκη – ATLAS E.P.

Μακιγιάζ: Στέλλα Χατζοπούλου

Υπεύθυνος επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης

 

Ερμηνεύουν:

Δαλέκου Όλγα - Ρίκκου Μαρία (διπλή διανομή)

Μερκούρη Έλλη

Στεφανή Μαρία

Φεσάκη Τσαμπίκα

 

Συμμετέχει η διερμηνέας Μυρτώ Γκανούρη

 

INFO:

Θέατρο Άβατον

Ευπατριδών 3 - Κεραμεικός

 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων

3, 4 Φεβρουαρίου 2024

10, 11 Φεβρουαρίου 2024

17, 18 Φεβρουαρίου 2024

24, 25 Φεβρουαρίου 2024

2, 3 Μαρτίου 2024

9, 10 Μαρτίου 2024

16, 17 Μαρτίου 2024

23, 24 Μαρτίου 2024

 

Σάββατο στις 21:00

Κυριακή στις 19:00

Προβλεπόμενη διάρκεια παράστασης: 1 ώρα και 45 λεπτά

 

Προπώληση εισιτηρίων:

https://www.more.com/theater/apopse-aytosxediazoume-l-pirantello/

Πληροφορίες-Τηλέφωνο κρατήσεων:

210-3412689

6947344099 (SMS)

 

Τιμές Εισιτηρίων:

Γενική είσοδος: 14 ευρώ

Μειωμένο,ΑμεΑ:12 ευρώ

Άνεργοι, Ατέλειες: 7 ευρώ

 

Ευχαριστούμε θερμά τον Δημήτρη Τάρλοου και τη διευθύντρια παραγωγής Στέλλα Γιοβάνη για την παραχώρηση του Θεάτρου Πορεία για τις ανάγκες της φωτογράφησης. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Βασιλεία Τάσκου και την Άννα Πασπαράκη για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ηριδανός

 

Ακολουθήστε την Θεατρική Ομάδα Κωφών "Τρελά Χρώματα":

Facebook (σελίδα): https://www.facebook.com/TheatricalGroupofDeafCrazyColors

Facebook (γκρουπ): https://www.facebook.com/groups/171594649596850

Instagram: @deafcrazycolors

 

Εύα Κακλειδάκη

Εύα Κακλειδάκη

Με λένε Εύα και είμαι καλά, όπως συνηθίζω, να λέω. Σπούδασα Κοινωνιολογία κι έκανα μεταπτυχιακό στις ανθρωπιστικές σπουδές. Αλλά καθώς, όπως λέει και ο ποιητής “Εδώ στου δρόμου τα μισά έφτασε η ώρα να το πω, άλλα είν’ εκείνα που αγαπώ γι’ αλλού γι’ αλλού ξεκίνησα”, κάπως έτσι κι εγώ αποφάσισα να ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία. Ο λόγος; Η μαγική τέχνη της συνέντευξής μέσω της οποίας προσπαθώ να ανακαλύψω όχι μόνο τους άλλους, αλλά και τον ίδιο μου τον εαυτό.